namnsdag imorgon!

Kom ganska nyss hem från Hanna, var kul att träffa henne igen!
Somna ju så sagt förut från 4 till 7, inte så jävla rockigt kanske.

Så håller just på att ladda ner en film så att jag kanske blir lite trött, iaf så heter den tusen gånger starkare, vi hade tydligen en liten snutt från den boken i 9:ans nationella prov. Så tänkte att det var lika bra att se den.

Imorgon har jag namnsdag så fick välja vad vi ska äta dock måste jag laga den själv ;c men tur så ska Dennis komma hit så han får att ta och hjälpa till. Sen blir det väl bara massa mys resten av dagen. Dock tänkte jag sova när jag kommer hem imorgon en liten stund iaf, det är jag värd efter att jag måste gå upp 8 varje morgon och plågas med vissa.

Jaja, nu var filmen klart, så nu blir det att lägga sig.

Hörs imorgon eller inatt, nästa gång jag skriver så gör jag listan.

pyss

Förresten förväntar jag mig ett grattis imorgon!

en cooool chäääy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0