om du ändå skulle visa det

Kom hem för ett tag sen! Sitter i vardagrummet och pratar med mammi♥
Har varit en riktigt trevlig och rolig kväll.
Sluta skolan runt halv 1, drog direkt med Linnea till stan och fixa lite, sen hem till henne och myste och kolla på oc.
Sen runt klockan 16.00 kom Amanda och vi drog till stan och mötte några och fika sen på orion, sen åt vi på mastis med Linn! :)
Drog sen vid 19.00 till amanda och bada badtunna, riktigt skönt. Sen körde vi spelet sanning och konsekvens.

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och kollar klart på mean girls 2.

Imorgon blir det att umgås med Hanna och sova hos henne.
Och på söndag får jag äntligen träffa min underbara pojkvän
!!

p
yss

väldigt trött efter badet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0