with or without you

Känns som jag är väldigt dålig på att blogga, men har inte varit hemma så mycket i helgen!

Fredag - Skola, sen till Miranda direkt och sen sov jag hemma hos älskling!

Lördag - Vakna hos han sen drog vi hem till mig och fixa oss sen blev det att åka till min far och sova där, för det var väligt länge sen och Dennis ville det, var en riktigt trevlig kväll.

Söndag - Vakna hos pappa och sen vid två åkte vi hem till mamma och åt sen bowla vi med familjen, jag vann första serien sen vann Dennis allting! Sen efter myste jag och han en kort stund sen vidare till Miranda.

Idag har jag absolut inte gjort någonting. Håller på att plocka undan lite i rummet. Funderar på att sova snart, är jättetrött men om jag känner mig väl så somnar jag vid 1 iallafall. Men jag har haft en jätte mysig helg.. Hoppas på att nästa kan bli lite mysigare.

Nej men vi hörs sen eller imorgon!

pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0