du förstör mig helt

Nytt år, nya möjligheter som man brukar säga.
Tror inte det här året kommer bli så bra. Har väl inte hänt så spännande saker..
Idag har jag varit med Sofie en liten stund :) Sen träffa jag Josefine som jag inte har varit med på hur länge sen som helst .. Det var lite tråkigt eftersom hon tvinga mig att städa mitt rum fast det var mest hon som gjorde det , SÅ TACK!
Imorgon är det 5 månader med Dennis vet inte riktigt vad jag ska skriva om det ..
Älskar dig iaf Dennis.
Blir kanske äta thai om det inte blir ändrade planer som det ser ut som just nu.
Men jaja. 

Men vi hörs om ett tag antagligen.

pyss 

Kommentarer
Världens bästa jäffa

Babe , klart jag städar när rummet såg och luktade som det gjorde hihi love<3

2011-01-03 @ 23:03:17
URL: http://Jaffiisch.blogspot.com
Björe

Det där ger du fan i ! hahaha

2011-01-03 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0