kanske var det bra

Nu var det att tag sen igen, men har ingen större lust att blogga!
Har varit en riktigt bra lång helg, imorgon är det skola igen.
Har umgåst med Emma varje dag med lite mer roligt folk.

I fredags var vi ute och grilla vid skymningen med Elin och Linus, senare drog vi hem till Daniel, fredagen blev väl inte riktigt som planerat, men det var mysigt.

Lördagen låg vi hemma hos Emma å sola sen drog jag hem och fixa mig för att dra på fest till maccan, var kul att träffa lite nya människor! Och jag är bäst på charader, haha. Kom hem runt 2- halv 3.

Igår tog jag det lugnt hemma och var barnvakt åt Elin vi gick och köpte glass, lite senare på kväll tog jag mig en promenad med Miranda var riktigt skönt. Senare var det ju BB-final, och vid Elva gick jag ut och prata med Danne och Elina.

Idag vet jag inte riktigt vad det blir, ska iaf börja med att städa mitt rum lite.

Vi hörs någon dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0