godingar

Nu var det några dagar sen igen..
Snart är lovet slut det går så fort allt.

Igår slappa jag och Dennis nästan hela dagen,
sen vid 5 gick vi ner till stan med mamma så köpte hon 2 stycken byxor till mig.
Runt 6 stack Dennis till sin kompis. En stund efter det gick jag till Sarah och umgicks med henne.
Det var länge sen så var trevligt!
Sen vid 12 kom älskling, så sov vi.

Idag vid 10.00 var jag tvungen att gå upp och åka till sjukhuset och ta spruta.
Sen när jag kom hem låg älskling i sängen så pussa lite på han,
sedan kolla vi klart på trassel.
Älskling åkte med en kompis vid 3 förut för dom skulle till någon crossbana.

Just nu väntar jag på att Hanna ska bli klar så att vi kan gå och sola.
sen ska vi väl bara va hemma hos henne.
Inatt blir det att sova hemma hos gos!

så får se om jag upptadera någonting mer idag.

pyss

Nu får nu bilderna från i lördags!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0