Godnatt bloggläsare

Har precis duschat!
Får bli ett snabbt inlägg idag för big brother börjar strax.

Idag gick jag upp 7 och börja städa mitt rum för kunde inte somna om.
Sen när jag kom hem så var det bara att dammsuga och tvätta golvet kvar, så nu är mitt rum jätterent och fint.

Dennis kom idag när jag sluta så har myst med han hela dagen och kvällen var nere på stan för han skulle lämna en lapp.

Imorgon blir det att umgås med Hanna och kolla på lyxfällen för det är en från K-Hamn med.

Men nu måste jag kolla.
GODNATTpyss


Kommentarer
ROBIN HOOD - gratis designhjälp

sv: nej jag kollar inte, har sett ett avsnitt bara :/ jag hittade din blogg via en annan blogg du hade kommenterat, blev nyfiken och kikade in :) btw du har inte ett tips på nån jag kan illustrera av?

2011-03-09 @ 22:30:03
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0