♥ Jag älskar dig plutten

Ligger i sängen nu och dricker varma koppen samtidigt som jag kollar på big brother.
Prata nyss med min favorit kille.
Kom ganska nyss hem från Miranda!
Efter att jag hade slutat så gick jag och Linnea till smycka sedan hem till mig och bara tog det lugnt.
Runt halv 6 gick jag vidare hem till Miranda och hjälpte henne att städa, så snäll är jag!

Imorgon efter skolan ska jag hem till min pojk och bara mysa.
och imorgon kommer Miranda tillbaka till skolan, så jag har längtat!


Bild på lilla Elias från idag.



Idas sötakatt bild från i lördags natt runt 2.



Bild från förra fredagen när vi var hemma hos Amanda på fest.





Från förra fredagen med. Med världens bästa kille.
Jag är väldigt kär i dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0