jessica har damp

Sitter just nu i skolan.
Har engalska just nu, sen ska jag gå ner till lindex och presentera mig.
Slutar tio i två idag så det är bra!

Igår var jag hemma hos älskling en stund.
Så skönt var det att träffa han bara fast det var en timme.
Sen gick jag ner till Ida och var där hela dagen till 11.
Vi satt ute på bakgården och drack kaffe och tog det lungt i solen. Hennes kisse fick följa med i kattburen.
Sen kom Bea och hämta oss senare på kvällen, vi åkte upp till henne och kolla medans Tommy tvätta hennes bil.
Kom hem till Ida igen vid kvart i 9 sen sprang vi över till lilla konsum och köpte grönsaker för hon och jag blev sugna på soppa. Så Ida ställde sig och gjorde det och god blev det.
Älskling kom förbi en stund också efter jobbet.

Idag ska jag till Ida om det fortfarnde är fint väder så blir det att sitta ute.
Ska antagligen vara kattvakt men får se.

Skriver hemma hos Ida sen.

pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0