Mars 13, 2011

Ligger just nu i Idas soffa med en alkoholpåverkad pojkvän, haha!
Idag eller ska man säga igår,
jag iallafall så sov jag och älskling hos mig och vi vakna runt halv elva och åt lite frukost då
Sedan låg vi bara och myste ett tag till Victor fråga om jag ville med på hockey, så jag följde med.
Men fick stressa som bara den för han fråga runt kvart över ett och bussen gick 5 över två.
Det var färjestad-brynäs som spela, brynäs vann tyvärr på övertid.

Sen kom vi hem runt 9 så drog till Miranda direkt var meningen att jag skulle sova där egentligen men av andra skäl så blev det att sova bredvid min underbara pojkvän istället.





Jag älskar dig så otroligt mycket!
Är så glad att vi är tillsammans.
Du får mig att må bra.
Snart har vi varit tillsammans i 8 månader
och det är så skönt att veta att du bryr dig om mig,
och många mer månader och t.o.m år hoppas jag att det blir tror du med vill det!
Du är helt klart bäst alltså!


Men nu ska jag försöka sova lite tills Ida och Hasse kommer.
Godnatt och puss

Kommentarer
malinlima

gulliga ni är!

2011-03-14 @ 12:18:27
URL: http://malinlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0