men det visa sig dagen därpå att jag hade gjort fel när jag gav dig en gloria

Sitter just nu med en kopp varma koppen och läser lite bloggar!

Idag har jag inte gjort något speciellt, har umgåtts med Hanna och lite med Felix också.
Vi var till coop och köpte lite gotti saker. Sen kolla vi på lyxfällan som var i Kristinehamn, så lite ett måste.
Tror nästan hela stan kolla på det , om inte vilka kolla?
Och självklart blev det lite tjejsnack som vanligt.

Imorgon börjar jag 10.10 så tänkte sova lite senare så att jag sovar till halv 10 och inte 7 som vanlig.
Och imorgon får jag sova bredvid min pojkvän, blir kanske att umgås med hans syster. Riktigt roligt isåfall.

Tror också att jag börjar bli lite sjuk, men det hoppas jag verkligen inte!

Men nu ska jag fortsätta kolla på bloggar.

pyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0