Skoltrött chey

Väntar just nu på att vi ska få lunch.
Hade rast för en timme sedan satt ute och bara njöt av vädret.
Och så tog vi oss en promenad och köpte dricka.

Ska möta Miranda sen vid 12.
Äntligen kommer hon till skolan har varit så tomt.
Hon har varit borta sedan i slutet av januari.

Som jag sa förut så slutar jag 13.15, så skönt!
Det är för att min sista lektion är inställd.
Ska bara hem till älskling och mysa inte göra något speciellt.
Vill ut och gå en promenad då kanske, ska försöka få med honom ut.
Dock tror jag han är det nu.


Men nu ska jag försöka roa mig med någonting, vi gör ju inget i skolan.
Men ja det kanske är så när man går handel.

puss




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0