Trevlig helg

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.
Men har inte varit hemma så mycket och igår var jag sjuk.

Har inte hänt så mycket!
I fredags myste jag och älskling bara.
Sedan på lördagen åkte familjen till Anders (Elins farbror) och åt lite tårta.
Sen runt 7 gick jag och Hanna till Fanny där det var massa goa tjejer.
Vi åt tacos och kolla på skräckfilm.
Sen vid halv 12 gick jag, Louice, Gabriella och Sanna. Dom gick hem och jag möte älskling.
Sen på söndagen åkte vi till Dennis far som hade fyllt år, så hans bror kom och hämta oss.
Sen när vi kom hem så bara myste vi lite.
I måndags så gick jag till Ida( Dennis syster) efter skolan och var där tills Miranda tvinga mig med till gymmet dock gymma jag inte men det blir när mamma har fått pengar.

Sluta idag vid kvart över 1.
Så kom precis hem från idrotten ska snart ringa älskling och kolla när han slutar idag.
Och mamma håller på med mat.

Men nu ska jag spela lite sims.

pyss


Snodde bilder från Fannys facebook.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0