Våffeldagen.

Sitter just nu i skolan.
Började klocka 10.10 idag.
Håller på med ett arbete i Handel, går väl sådär.
Ska ta snart en rast och gå ut och sätta mig i det fina vädret.

Ikväll blir det att umgås med älskling.
Han kommer till mig runt 3 kanske.
Sen runt 4 ska vi till mastis och äta tacobuffe.
Måste också möta Hanna så att hon får sin jacka och jag min ipod.
Sen säljer jag den till Dennis så att jag har lite pengar till sommar.


Igår hände det inte så mycket.
Först var jag i skolan, det var roligt. Jag och Jessica busa runt.
Efter att jag hade slutat möta jag Ida och gick och kika lite i stan och gick till coop.
Dit kom en överlycklig pojkvän som har fått jobb, så grattis till han!
Sen vid 8 gick jag och möte Linnea en liten stund.

Men nu ska jag gå ut.
Hörs ikväll.
pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0