Bra helg med dom bästa!

Sitter ju nu i skolan.
Helgen blev inte som planerad men det blev riktigt bra ändå.
Skulle ju som sagt till mastis i fredags med Älskling men Ida ringde mig vid 3 och fråga om jag ville med till björneborg på fest. Vi tjejer skulle åka lite tidigare vid 4 så var bara att springa hem och duscha och hitta saker dit.
För var på stan när hon ringde.
Men jag hann klart men glömde väl lite saker. Så vi fixa oss och vid 8 kom killarna.
Blev riktigt lyckad kväll med ett trevligt sällskap, får göras om tycker jag.

Bilder från fredags







Snodde bilderna från Ida & Daniel.



Men lördagen blev som planerad.
Sov hos älskling låg bara och myste hos han till 3 då åkte vi till väse med hans mor och fira hans morfar.
Kom hem vid 6 då kom mamma och hämta mig och skjusa mig till Hanna där jag fick fixa mig fort och sedan vidare till Louice där vi fira Gabriella som fyller hela 17år idag! GRATTIS.
Sedan skulle vi på lokalfest men det blev som det blev senare möta jag Dennis och gick hem till han och sov.
Blev helt okej.

Bilder från lördagen







Bilderna är snodda från Fanny & Louice.


I söndags myste jag och älskling hela dagen.
Drog till Miranda & Patrik runt 6 och var där till 10 sen gick jag hem och sov.

Men jag skriv mer sen om idag, för ska på UF-mässa.
pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0