dvav

Sitter i skolan med Jessica
ska egentligen ut på stan och presentera oss där vi ska praktisera i 3 veckor, på måndag börjar det. För mig blir det lindex. Men tar det senare i veckan.

Igår var vi ju på UF-mässa i Karlstad.
Var där inne i en kvart kanske sedan gick vi till stan. Köpte ett par solglasögon och ett linne. Kom hem runt 3 då gick jag till Miranda sedan gick vi på stan och vidare till Elena. Kom till Miranda igen runt 8. Fick lite pizza av dom.
Gick hem vid 10. När jag kom hem kolla jag på big brother och sov.

Idag vet jag inte vad det blir.
Kanske hem till Miranda men får se.

Skriver senare i skolan kanske.
pyss

en söt bild på mig och jessica när vi fick våra datorer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0