Ja dom tog det sista fyllot på sin flygfärd på väg över plast och neon Dom släpade honom ner till stationen och sa: Du borde fatta bättre än att försöka rymma härifrån Själv åker jag ut på turné och drömmer om pojken med guldbyxorna....

....Men det är inte samma sak nu när alla sitter bakom lås
utom knivarna och yxorna




Blev ingen skola för mig idag, svenskan jag skulle gå på blev inställd.

Så just nu sitter jag hemma och har det sjukt tråkigt.
Får vänta till Miranda ska ner till stan, sen följer jag antagligen med henne och pratar massa skit det kommer antagligen bli en del har ju inte träffats på jättelänge.

Men nu ska jag värma en mozzarellapizza och sen kan tvätta håret.

pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0