Jag har..

Ligger i sängen och väntar på glass som mamma är och köper!
Idag är jag sjuker, men imorgon tvingar jag mig till skolan. Klarar inte av att ligga still och vara sjuuuuk, måste göra saker...

Detta har jag gjort under tiden jag inte har bloggat .
Jag
har varit på festival
har campat med härligt folk
har solat 3 gånger
har börjat andra året på brogårn
har börjat kört bil
har fått rött hår
har träffat nya godingar
har softat i halmstad
har åkt till skåne
har rakat sidecut igen
har spelat alfapet med Anton en helkväll
har lärt mig dricka coffee
har fiskat lite fiskar
har grillat flera 100 gånger
har hängt på crossbanan
har ätit lite för mycket tacos
HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0